They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Podobne

an image

Alleluja! W samą porę dwa debile zorientowały się, że są dla siebie stworzeni!

My[lenie pocztkowe *' 1 ' " (Pojcie) «. , -, % %  % % ... i» ,i\ W utartym, od dawna przyjtym znaczeniu  my[lenie" jest przed-stawianiem czego[ w jego iSocjako kowóv, przed-stawia-niem czego[ w ogólno[ci. My[lenie to dotyczy zawsze czego[ ju| obecnego (Vor-han-dene), ju| wyistoczonego (jakiej[ okre[lonej wykBadni bytu). Przypisujc jednak|e temu, co ju| wyBo|one, tylko to, co w nim najogólniejsze, jest ono zawsze wtórne. To my[lenie na ró|ne sposoby panuje w nauce. Ujcie tego, co  ogólne", jest niejednoznaczne; ju| charakterystyka jako koivóv czego[ pomy[lanego nie widzi tego od strony samego tego czego[, lecz od strony  wielo[ci",  bytu" (jako fxt\ Sv). Podej[cie od strony tej wielo[ci oraz podstawowy zwizek z ni s decydujce i zrazu, tak|e w obrbie stanowiska wychodzcego od [wiadomo[ci, takie, |e wielo[ ta jest czym[ naprzeciw, wcze[niej nie bdc wBa[ciwie okre[lona ani ugruntowana w swojej prawdzie. Prawdy tej dostarcza dopiero  ogólno[". Jak|e si to ujcie my[lenia splata pózniej z ustanowieniem i wydobyciem  kategorii", a miarodajn staje si  my[lowa forma" wypowiedzi. Kiedy[ - w pierwszym pocztku - w filozofii Platona i Arystotelesa my[lenie to byBo jeszcze twórcze. StworzyBo ono jednak ten wBa[nie obszar, w którym pózniej utrzymywa si bdzie przedstawianie bytu jako takiego i w którym potem coraz bardziej skrycie bdzie si rozwija opuszczenie bycia. My[lenie pocztkowe jest zródBowym dokonaniem roz-brzmienia, rozgrywki, skoku i gruntowania w ich jedno[ci.  Dokonanie" oznacza tutaj, |e one - rozbrzmienie, rozgrywka, skok i gruntowanie w ich jedno[ci - zawsze s przejmowane i wytrzymywane tylko po czBowieczemu, |e same s z istoty czym[ innym i nale| do dziejby jawno-bycia. Precyzja powiadania w tym my[leniu i prostota wykuwajcego sBowa mierz si pojciami, które odrzucaj wszelk sam tylko przenikliwo[ jako jaBowe natrctwo. Pojmowane jest to 28. Bezmiar my[lenia pocztkowego jako my[lenia skoDczonego 67 tylko, co tu wyBcznie i zawsze jest do pojcia, Bycie zawsze tylko w fugowaniu fug. Panujcej wiedzy tego my[lenia nie da si wypowiedzie w jednym zdaniu. Nie mo|na jednak te| pozostawi tego, co wiedza ta ma uzyska, jakiemu[ nieokre[lonemu, migotliwemu wyobra|eniu. Pojcie oznacza tu pierwotnie  wspólne pojcie" ( Inbegriff"), od razu i stale odniesione do wspóBkroczcego wspóBujcia (Zusammengriff) zwrotu w wydarzaniu. Specyfik wspólnego pojcia mo|na zrazu wskaza przez zwizek ka|dego pojcia bycia jako pojcia, tzn. w jego prawdzie, z jawno-byciem, tym samym z wytrwaBo[ci dziejowego czBowieka. Je[li jednak pwno-bycie gruntuje si dopiero jako przynale|no[ do wezwania w zwrocie wydarzania, to istota wspólnego pojcia bdzie tkwi w pojmowaniu samego zwrotu, w owej wiedzy, która, wytrzymujc bied opuszczenia bycia, oczekuje w gotowo[ci na wezwanie - w owej wiedzy, która mówi, je[li  %wcze[niej, z gBbi wytrzymaBej wytrwaBo[ci wjaw-no-byciu, milczy