X

They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Podobne

an image

Alleluja! W samą porę dwa debile zorientowały się, że są dla siebie stworzeni!

I tak� te� sum� otrzy- mali�my. Wektor 2 powstaje jako efekt ��cznego skontrastowania grup o warto- �ciach zmiennej A: ah a2 z grup� o warto�ci a3 zmiennej A. Zatem osobom z dw�ch pierwszych grup przypisujemy wsp�czynniki 1, a trzeciej grupie (a3) przypisujemy wsp�czynniki -1, gdy� obowi�zuje nas warunek: suma wsp�czyn- nik�w musi r�wna� si� zero (tu suma jedynek i minus jedynek r�wna si� zero). Poniewa� zmienna A ma tylko trzy warto�ci, wi�c suma potrzebnych wektor�w wynosi: 3-1=2. Z kolei zmienna B te� jest tr�jwarto�ciowa, a wi�c musimy r�wnie� utworzy� dwa wektory instrumentalne: wektor 3 i 4 (bo 3-1=2). Wektor 3 tworzymy w ten spos�b, �e kontrastujemy grup� o warto�ci bt zmiennej B z grup� o warto�ci b2 zmiennej B. Zatem osobom z grupy Bx przypisujemy wsp�czynniki 1, a osobom z grupy b2 - wsp�czynniki -1. Osobom z grupy b3 przypisujemy wsp�czynniki 0. Wektor 4 tworzymy podobnie, jak wektor 2, tzn. kontrastujemy ��cznie grupy bx i b2 z grup� b3. Przypisujemy zatem osobom z grup bx i b2 wsp�czynniki 1, a osobom z grupy b3 - wsp�czynniki 2 (suma wsp�czynnik�w musi r�wna� si� zero!). Teraz mo�emy przej�� do wektor�w reprezentuj�cych in- terakcj� AB. Post�pujemy tu analogicznie, jak w przypadku zmiennych ilo�ciowych (por. pkt. 2.2), tzn. mno�ymy warto�ci wektor�w odnosz�cych si� do czynnika A i wektor�w odnosz�cych si� do czynnika B wed�ug kolejno�ci: wektor 1 x wektor 3, wektor 1 x wektor 4, wektor 2 x wektor 3, wektor 2 x wektor 4. Dane zawarte w tabeli 13.19 mo�na opracowa� b�d� za pomoc� analizy wa- riancji w uk�adzie czynnikowym (model efekt�w sta�ych � I): ANOVA-33 (n = 2) I, b�d� za pomoc� modelu MR (odmiana nieaddytywna � r�wnanie (13.39)). W r�w- naniu tym musimy uwzgl�dni� 8 predyktorow (wektory: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8): Y'= Y6T6 bnT2 + bnT3 + bY4T4 + bY5T5 + bY6T a. (13.123) talne; Maj�c opanowane zasady kodowania zero-jedynkowego i quasi-eksperymen-:go jednej zmiennej jako�ciowej, Czytelnik z �atwo�ci� � wzoruj�c si� na tabeli 13.19 � przeprowadzi kodowanie wi�kszej liczby zmiennych jako�ciowych (i ich interakcji). Tabele 13.20 i 13.21 s�u�y� maj� jako pomoc. 397 Tabel a 13.20. Kodowanie zero-jedynkowe dw�ch zmiennych jako�ciowych: A i ? i ich interakcji (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10) Lp. Grupy Zmienna zale�na Y Zmienna A Zmienna B Interakcja AB 1 2 3 4 5 1x3 6 1x4 7 2x3 8 2x4 1 a,bi *ii 1 0 1 0 1 0 0 0 2 �\b2 1 0 0 1 0 1 0 0 3 IV, 1 0 0 0 0 0 0 0 4 a?b, r*i 0 1 1 0 0 0 1 0 5 a?b-> &? 0 1 0 1 0 0 0 1 6 aibi Y23 0 1 0 0 0 0 0 0 7 mb\ Yn. 0 0 1 0 0 0 0 0 8 O3b2 Yi2. 0 0 0 1 0 0 0 0 9 aibi Y33. 0 0 0 0 0 0 0 0 N=3x3xn, p = 3, q = 3 Tabela 13.21. Kodowanie �uasi-eksperymentalne dw�ch zmiennych jako�ciowych: A i B i ich inter- akcji (0) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10) Lp. Grupy Zmienna zale�na Y Zmienna A Zmienna B Interakcja AB 1 2 3 4 5 1x3 6 1x4 7 2x3 8 2x4 1 a\b\ Yu. 1 0 1 0 1 0 0 0 2 a\bi Yn. 1 0 0 1 0 1 0 0 3 a\bi Yn. 1 0 -1 -1 -1 -1 0 0 4 O2bl Yu. 0 1 0 0 0 1 0 5 ai�n Y22. 0 0 1 0 0 0 1 6 aibi Y23. 0 -1 _J 0 0 -1 -1 7 a-ib\ Yu. -1 1 0 -1 0 -1 0 8 aiin Yn. -1 - 0 1 0 -1 0 -1 9 aibi Yn. -1 -1 -1 -1 1 1 1 1 N=3x3x n, p = 3, q = 3 3.3.1. Analiza przyk�a du z wykorz ystanie m kodow ania ortogon alnego Przean alizuje my teraz przyk� ad z wykor zystan iem kodow ania ortogo nalneg o jako � moim zdanie m � bardzo przyda tnego (zw�as zcza dla u�ytko wnik� w kalkul ato- r�w) w prakty ce oblicz eniow ej i proste go w zastos owani u. Pr zyk�ad 5. Badacz a interes uje zwi�ze k pozio mu osi�gni �� szkoln ych uczni� w pierws zej klasy szko�y podsta wowej z takimi czynni kami, jak: stosow ana przez nauczy ciela metoda naucza nia (czynni k A) oraz do�wia dczeni e dydakt yczne nauczy ciela (czynn ik B). Badac z chcia�b y te� uzyska � odpow ied� na pytani e, czy nie jest tak, �e najkorz ystniej szy (je�li chodzi o wielko �� warian cji wyja�n ionej zmienn ej y) jest pewie n uk�ad warto� ci czynni ka A i czynni ka B, tzn. najwy �szy przeci �tny pozio m osi�gni �� szkoln ych mo�li wy b�dzie do otrzym ania w�wcz as, gdy czynni k A b�dzie przyjm owa� wyr�n ion� warto��

Drogi uĚźytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.