They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Podobne

an image

Alleluja! W samą porę dwa debile zorientowały się, że są dla siebie stworzeni!

W chwili �mierci czarownicy nie zostaj� unicestwieni przez �mier�, lecz przekszta�ceni w istoty nieorganiczne - istoty, kt�re maj� �wiadomo��, lecz nie maj� organizmu. Przekszta�cenie si� w istot� nieorganiczn� by�o dla nich ewolucj� i oznacza�o u�yczenie im nowego, niewyobra�alnego rodzaju �wiadomo�ci, kt�ra b�dzie trwa� przez miliony lat, lecz kt�r� pewnego dnia trzeba b�dzie zwr�ci� jej dawcy -mrocznemu morzu �wiadomo�ci. Jednym z najwa�niejszych odkry� szaman�w linii don Juana by�o to, �e podobnie jak wszystko inne we wszech�wiecie, nasz �wiat jest kombinacj� dw�ch przeciwstawnych, a jednocze�nie komplementarnych wzgl�dem siebie si�. Jedna z tych si� to znany nam �wiat, kt�ry czarownicy nazywali �wiatem istot organicznych. Druga si�a to co�, co nazywali �wiatem istot nieorganicznych. - �wiat istot nieorganicznych zamieszkuj� istoty, kt�re posiadaj� �wiadomo��, lecz nie maj� organizmu - powiedzia� don Juan. - S� skupiskami p�l energii, tak samo jak my. Dla widz�cego nie s� one �wietliste, tak jak ludzie, lecz raczej m�tne. Nie s� to kuliste, lecz pod�u�ne, patykowate konfiguracje energetyczne. Zasadniczo s� to skupiska p�l energii posiadaj�ce sp�jno�� i granice, tak samo jak my. Utrzymuj� si� razem dzi�ki tej samej sile spajaj�cej, kt�ra utrzymuje razem nasze pola energii. - Gdzie jest ten nieorganiczny �wiat, don Juanie? - spyta�em. - To nasz �wiat bli�niaczy - odrzek�. - Zajmuje ten sam czas i przestrze� co nasz �wiat, lecz rodzaj �wiadomo�ci naszego �wiata tak bardzo si� r�ni od �wiadomo�ci �wiata nieorganicznego, �e nigdy nie zauwa�amy obecno�ci istot nieorganicznych, chocia� te z kolei nasz� obecno�� zauwa�aj�. - Czy te istoty nieorganiczne s� lud�mi, kt�rzy przeszli ewolucj�? - spyta�em. - W �adnym wypadku! - wykrzykn��. - Istoty nieorganiczne z naszego bli�niaczego �wiata by�y z natury swej nieorganiczne, tak samo jak my zawsze byli�my istotami organicznymi, r�wnie� od samego pocz�tku. S� to istoty, kt�rych �wiadomo�� istnienia mo�e ewoluowa� w taki sam spos�b jak nasza, i tak si� bez w�tpienia dzieje, cho� brak mi bezpo�redniej wiedzy na temat tego, jak si� to mo�e odbywa�. Wiem natomiast, �e cz�owiek, kt�rego �wiadomo�� przesz�a ewolucj�, jest jasn�, �wiec�c�, kulist� istot� nieorganiczn� szczeg�lnego rodzaju. Don Juan poda� mi mn�stwo opis�w tego procesu ewolucji, kt�re zawsze bra�em za poetyckie metafory. Wybra�em sobie jedn�, kt�ra najbardziej przypad�a mi do gustu, m�wi�c� o absolutnej wolno�ci. Wyobra�a�em sobie, �e cz�owiek wkraczaj�cy w stan absolutnej wolno�ci musi by� obdarzony najwi�ksz� spo�r�d wszystkich istot odwag� i najbardziej tw�rcz� wyobra�ni�. Don Juan powiedzia�, �e wcale nie fantazjuj�, gdy� aby wkroczy� w stan absolutnej wolno�ci, cz�owiek musi si� odwo�a� do wysublimowanej strony swojej natury, kt�r� ka�dy posiada, cho� nigdy mu nie przychodzi do g�owy z niej skorzysta�. Drugi, pragmatyczny cel rewizji �ycia don Juan opisywa� jako nabycie p�ynno�ci. Zwi�zane z tym zagadnieniem przekonania czarownik�w ��cz� si� z najbardziej enigmatycznym przedmiotem magii - punktem po��czenia, niezwykle jasnym punktem wielko�ci pi�ki tenisowej, widocznym dla czarownika, kt�ry widzi cz�owieka pod postaci� skupisk p�l energii. Czarownicy tacy jak don Juan widz�, �e tryliony p�l energii, ukszta�towane we w��kna �wiat�a i dochodz�ce z bezkresu otaczaj�cego nas wszech�wiata, zbiegaj� si� w punkcie po��czenia i przez niego przechodz�. To z��czenie w��kien nadaje punktowi po��czenia jasno��. Punkt po��czenia, przetwarzaj�c owe tryliony w��kien energii na bod�ce zmys�owe, umo�liwia cz�owiekowi ich postrzeganie. Nast�pnie przek�ada te bod�ce na znany nam na co dzie� �wiat, czyli inaczej m�wi�c, interpretuje je w kategoriach uspo�ecznienia jednostki i zgodnie z jej ludzkimi mo�liwo�ciami. Rewizja �ycia polega na powt�rnym prze�ywaniu ka�dego, lub niemal ka�dego, zdarzenia z przesz�o�ci i tym samym na przemieszczaniu punktu po��czenia - b�d� to bardzo nieznacznie, b�d� to na wielk� odleg�o�� - dzi�ki sile prze�ywanego wspomnienia, tak by si� znalaz� w po�o�eniu, kt�re zajmowa� w chwili, gdy nast�pi�o powt�rnie prze�ywane zdarzenie. �w akt przemieszczania punktu po��czenia z poprzednich po�o�e� w zajmowane obecnie nadaje praktykuj�cym szamanom p�ynno��, niezb�dn� do znoszenia niewyobra�alnych trud�w podr�y w niesko�czono��. Praktykuj�cym Tensegrity rewizja �ycia nadaje p�ynno��, dzi�ki kt�rej mog� znosi� przeciwno�ci, nie b�d�ce w najmniejszym stopniu cz�ci� zwyczajowego procesu postrzegania. Rewizja �ycia by�a w czasach staro�ytnych procedur� formaln� i polega�a na przypomnieniu sobie wszystkich os�b, kt�re dokonuj�cy rewizji �ycia zna�, i wszystkich zdarze�, w kt�rych uczestniczy�. Don Juan zasugerowa�, bym - jako cz�owiek wsp�czesny - pos�u�y� si� zabiegiem mnemonicznym i sporz�dzi� pisemn� list� wszystkich ludzi, kt�rych w �yciu pozna�em. Gdy ju� to zrobi�em, don Juan poinstruowa� mnie, jak z niej korzysta�. Mia�em wybra� pierwsz� osob� z listy, kt�ra cofa�a si� w czasie od tera�niejszo�ci do pierwszego zapami�tanego do�wiadczenia mojego �ycia, i przypomnie� sobie, jak wygl�da�o moje ostatnie spotkanie z t� osob�. Akt ten nazywa si� przygotowaniem zdarzenia do przywo�ania z pami�ci. Aby podszlifowa� umiej�tno�� przypominania sobie zdarze� z przesz�o�ci, nale�y przywo�ywa� z pami�ci najdrobniejsze szczeg�y. Oznacza to przypomnienie sobie wszystkich szczeg��w fizycznych zwi�zanych z przywo�ywanym zdarzeniem, takich jak na przyk�ad wygl�d otoczenia. Po przygotowaniu zdarzenia nale�y umie�ci� w nim siebie, jakby si� rzeczywi�cie w nim uczestniczy�o, szczeg�ln� uwag� zwracaj�c na ka�d�, wa�n� dla danego zdarzenia konfiguracj� otaczaj�cej je przestrzeni. Je�li na przyk�ad spotkanie z jak�� osob� odby�o si� w biurze, nale�y przypomnie� sobie, jak wygl�da�a pod�oga, drzwi, �ciany, obrazy na �cianach, okna, sto�y, przedmioty na sto�ach, wszystko, co mog�o zosta� dostrze�one w przelotnym spojrzeniu i p�niej zapomniane. Rewizja �ycia jako procedura formalna musi si� rozpocz�� od przypomnienia sobie zdarze� naj�wie�szych. W ten spos�b ustala si� hierarchia prze�y� zgodnie z ich kolejno�ci�. Zdarzenia naj�wie�sze cz�owiek potrafi sobie przypomnie� bardzo dok�adnie. Czarownicy zawsze byli przekonani, �e ludzie maj� zdolno�� rejestrowania bardzo drobnych szczeg��w i �e to tych w�a�nie szczeg��w �aknie mroczne morze �wiadomo�ci