ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Podobne

an image

Alleluja! W samą porę dwa debile zorientowały się, że są dla siebie stworzeni!

Gniewni ludzie bez przerwy napotykają sytuacje, które wydają się usprawiedliwiać ich gniew, pod- czas gdy ci, którzy mają w sobie mniej gniewu, nie stykają się z takimi sytuacjami. Zewnętrzne okoliczności mogą być po- dobne, ale odmienne skłonności karmiczne tworzą inne su- biektywne światy. Jeżeli emocja wyrażana jest gwałtownie, może wywołać silne rezultaty i reakcje. Gniew może doprowadzić do walki lub innego niszczącego działania, do fizycznego lub emocjo- nalnego krzywdzenia innych. Nie dotyczy to oczywiście je- dynie gniewu - niekontrolowany strach może również spo- wodować ogromny stres u osoby, która go odczuwa, może zrazić ją do innych i tak dalej. Nietrudno zauważyć, jak ła- two może to pozostawić w umyśle negatywne ślady, które z kolei wpłyną negatywnie na przyszłość. Jeśli tłumimy w sobie jakieś uczucie, negatywny jego ślad 3 — Tybetańska joga snu i śnienia wciąż pozostaje. Duszenie w sobie emocji jest manifestacją niechęci. Polega na zagłuszaniu czegoś we własnym wnętrzu,, co zobrazować można przez położenie czegoś w pokoju i za- mknięcie drzwi na klucz, wpychanie części własnego doświad- czenia w ciemne miejsce, gdzie cały czas czeka, najprawdo- podobniej wrogo usposobione, aż odpowiednia drugorzędna przyczyna wywoła to na zewnątrz. Wówczas manifestuje się na wiele sposobów. Jeżeli na przykład tłumimy w sobie za- zdrość o innych ludzi, może to w końcu uwidocznić się w po- staci nagłego wybuchu negatywnych emocji lub jako przy- kre osądzanie tych, o których jesteśmy zazdrośni, nawet jeśli sami przed sobą udajemy, że owa zazdrość nie istnieje. Osą- dzanie innych w umyśle jest również działaniem opartym na niechęci, które tworzy negatywne nasiona KARMA POZYTYWNA Zamiast owych negatywnych reakcji - podążania za skłon- nościami karmicznymi lub tłumienia ich w sobie - możemy wykorzystać odpowiedni moment, aby zatrzymać się, poro- zumieć ze sobą i wybrać inne wyjście, a mianowicie wywołać antidotum na nasze negatywne uczucie. Jeżeli ktoś jest na nas wściekły i w nas również pojawia się gniew, lekarstwem będzie współczucie. Wzbudzając je w sobie, możemy na po- czątku odczuwać je jako coś wymuszonego i nieautentyczne- go. Jeśli jednak zdamy sobie sprawę z tego, iż osoba, która stanowi obiekt naszej irytacji, jest popychana przez swoje własne uwarunkowania i że cierpi, przebywając w bardzo ograniczonym stanie świadomości, będąc w pułapce swojej własnej negatywnej karmy, poczujemy odrobinę współczu- cia i możemy w ten sposób zacząć uwalniać się od własnych 34 negatywnych reakcji. Kiedy tak uczynimy, zaczniemy w spo- sób pozytywny kształtować swoją przyszłość. Owa nawykowa reakcja, wciąż oczywiście oparta na pra- gnieniu - tym razem wykonywania pozytywnych działań, pragnieniu spokoju lub duchowego rozwoju - wywołuje pozytywny ślad karmiczny. Zasialiśmy bowiem nasiona współ- czucia. Następnym razem prawdopodobieństwo, że na gniew odpowiemy współczuciem, które jest zresztą o wiele przy- jemniejszym i bardziej przestronnym uczuciem niż ciasny, asekurancki gniew, będzie trochę większe. W ten sposób ćwiczenie pozytywnych działań stopniowo zmienia nasze re- akcje na świat, co z kolei sprawia, iż na przykład z jednej strony odczuwamy mniej gniewu, a z drugiej na zewnątrz rzadziej się z nim spotykamy. Jeżeli będziemy kontynuować tę praktykę, współczucie będzie się w końcu pojawiać w spo- sób spontaniczny, bez wysiłku. Korzystając ze zrozumienia działania prawa karmy, możemy tak wykształcić własny umysł, aby wykorzystać wszystkie, nawet najbardziej osobi- ste i krótkotrwałe doświadczenia i sny do duchowego roz- woju. WYZWALANIE EMOCJI Najlepszą reakcją na negatywną emocję jest pozwolić, aby emocja ta sama się wyzwoliła. Aby to uczynić, musimy po- zostać w niedualnej świadomości, stanie wolnym od pożą- dania i niechęci. Negatywna emocja przepływa wówczas przez nas jak ptak przelatujący przez otwartą przestrzeń, nie pozo- stawiając żadnego śladu - pojawia się, a następnie sponta- nicznie rozpływa w pustce